Sivut

torstai 30. toukokuuta 2013

Kosmetik4less tilaus

Passion for Nailsin Suvi vinkkaili tuossa vähän aika sitten, että löysi Saksalaisen verkkokaupan, joka myy essenceä ja toimittaa vielä Suomeen! Hurraa!

Mä olen itse ostanut muutaman essencen lakan Saksassa ollessani ja matkan jälkeen mua jäi harmittamaan, kun ostin lakkoja vain muutaman. Jokin aika sitten möin ärsytyksissäni vanhat essenceni pois, koska turhaudun siihen etten voi kerätä jotain tiettyä sarjaa :D

Nyt kuitenkin näiden ilosanomien saattelemana tein Kosmetik4less:ille isohkon tilauksen. Mukaan tarttui "muutama" kynsilakka ja vähän muutakin kosmetiikkaa. :) Huomenna blogissa käynnistyy muuten arvonta ja tilasin teillekkin tuolta pari essencen juttua palkinnoksi, ne näätte sitten huomenna. ;)

Sitten ei muuta kun kuolan valumista aiheuttamaan!

Sweet as candy, Free hugs, Ultimate pink, Party princess

Cotton candy, Café óle, Space queen, Little miss sunrise

 It´s purplicious, Glorious aquarius, Mrs and mr glitter, Glowing in the dark, Pikakuivaavat tipat

Musta nestemäinen eyeliner, luomivärin pohjustusaine, peitepuikko, luomiväripaletti, kulmakarvakynä

Essencen lakkojen hinnat pyörivät 1,50-2,00€ välillä. Meikeistä aion tehdä vielä erillisen postauksen, mikäli sivupalkissa oleva äänestys sen sallii! ;D Yhteensä noihin meikkeihin meni kuitenkin noin 11 euroa, ei paha!


Mielipiteeni / kokemukseni verkkokaupasta

Verkkokaupasta jäi tosi positiivinen mielikuva! Tein tilauksen 19.5 ja paketin sain hakea eilen postista (tosin se oli saapunut sinne jo toissapäivänä). Eli siis tilauspäivästä saapumispäivään meni 10 päivää (= 7 arkipäivää). Saapumisaika vaihtelee uskoakseni viikosta kahteen, sillä esim. Fani oli saanut pakettinsa 6 päivässä ja vieläpä kotiovelle (jumankauta miks mä en saanu?! :D) ja Suvi oli saanut pakettinsa 8 päivässä postiin.

Toimituskulut paketille olivat 6,90€ ja ymmärtääkseni ne ovat kiinteät.

Verkkokauppa itsessään oli Saksalaiseksi verkkokaupaksi yllättävän selkeä, vaikka ihan kaikki tiedot eivät kääntyneetkään Englanniksi. Silti mielestäni kaupasta oli helppo tilata ja maksu hoitui näppärästi paypallilla. Tietääkseni kaupassa voi maksaa kuitenkin myös tilisiirrolla, mutta silloin kannattaa varautua muutaman päivän toimitusajan venymiseen, sillä rahan siirtyminen saattaa kestää pari päivää.

Paketin pakkaustavasta kauppa saa myös ison plussan! Koko komeus oltiin ensin kääritty söpöön vaaleanpunaiseen paperiin (ai miten niin rakastan vaaleanpunaista? ♥), sitten ympärillä oli kuplamuovi ja sen sisällä iiiiso kasa tuollaisia, ööh miksikä noita sanotaan :D Haha, voi apua.. No noita pampuloita! Ja siis tosiaan niiden sisällä oli kaikki lakat ja muut täysin ehjinä. :)



Mitäs tykkäsitte ostoksista? :)

20 kommenttia:

  1. Itsellä tuli kanssa vähän päälle viikossa, tosin tilasin keskellä viikkoa. Oli todella hyvin pakattu kaikki ja muutenkin olin todella tyytyväinen. Ehdottomasti tulee tilattua vielä useammankin kerran tuolta : D
    Ja hyvän saaliin nappasit tuolta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo taisin vähän innostua.. Heh :D Itekkin olin kyllä tosi tyytyväinen! Monesti saa olla varuillaan kun tilaa ulkomailta, mutta tää verkkokauppa menee kyllä omalle suosikkilistalle. :)

      Poista
  2. Iiiihania lakkoja <3 Yritin eilen etsiä Party Princessiä tuolta kaupasta, mutta en löytänyt :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Essencet on niin nam <3 Hei mä löysin sen sulle! :) Tässä on linkki: http://www.kosmetik4less.de/en/essence-online/nails-naegel/nail-paint-nagellack/essence-nagellack-colour-go-nail-polish-105-party-princess.html

      Poista
    2. Kiiitooos! :3 <3 Tänään teenkin tilauksen! ;D

      Poista
    3. Hihi, ei mitään! :) <3 Tee sitten postaus siitä mitä ihanuuksia löysit! :3

      Poista
  3. Mä oon vissiin ainut kuka on saanu paketin kotiin?! Miten voi olla mahdollista! :D niin paljon kaikkea kivaa oot tilannu♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No vissiin olet, oon niin kade! :D Sielä on joku postimies ihastunut suhun, haha! :D Voi mä ihan sekosin tuola kaupassa! En vaan voinut jättää noita ihanuuksia yksin johkin kylmään varastoon <3 :D

      Poista
  4. Ihania juttuja tuli :) Ja huomista odotellessa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tuli! :) Haaaa, mitä huomista? Tilasitko säkin? :D Vai ooks mä nyt unohtanu jotain? :D

      Poista
    2. Hahahh, hajamielistä :D Mainitsit tossa alkuun että meille lukijoillekin on jotain arvontaan, ja ne nähdään sit huomenna :D (Ja luojan kiitos, en ole itse tilannut!)

      Poista
    3. Hahaha, no niin! :D Kato nyt kun oon tällänen hajamielinen piiloblondi :'D

      Poista
  5. Ihania, varsinkin noi glitterilakat. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä ehdottomasti ne mihin mä ihastuin, en malta odottaa että pääsen kokeilemaan! :)

      Poista
  6. Ää noi topperit <3 Keräilen Essencen toppereita ja kun en ulkomailta pysty tilaamaan nii vähänkö ärsyttää. Jos päätät luopua noista niin muista minua ;DDD :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi topperit on kyllä namuja <3 Hehe, mä lupaan muistaa sua sitten! :DD

      Poista
  7. ihania! ♥ Mäki haluuuuun! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, ei muuta kun tilausta tekemään! :)

      Poista